Zbirka treningov

Tukaj so zbrani treningi, ki jih vadbena skupina izvaja v obdobju karantene.

 

1. trening - torek, 31. 3.

Danes je na sporedu vadba moči za celotno telo. Opravili bomo 8 vaj v 3 serijah. Med posamezno vajo si vzemi pol minute odmora, med serijami pa tri minute. Potrebuješ plastenko, prostornine 1,5 litra, ki jo po potrebi napolniš z vodo. 

Prilagoditve: mlajši – 0,5 l plastenka ali napolni vodo do polovice, starejši – plastenko lahko do polovice napolniš s peskom + če doma »leži« kakšna ročka, uporabi 2-3 kg težko ročko

Trening je na videoposnetku na povezavi:

https://drive.google.com/open?id=1G-vn44XFYhXugQR2n2awbWne6EFYHdH5

 

2. trening – četrtek, 2. 4.

Razvijajmo ravnotežje! Ravno tako je na sporedu 8 vaj v 3 serijah, s katerimi postanemo bolj "trdni" na smučeh, med tekom in tudi med hojo. Med posamezno vajo si vzemi pol minute odmora, med serijami pa tri minute. Tokrat potrebuješ metlo in vzglavnik z brisačo.

Prilagoditve: znotraj videa

Trening je na videoposnetku na povezavi:

https://drive.google.com/open?id=1GoK41jMssTXUiAjRh9JumAgQil5FwQ2f 

 

3. trening – sobota, 4. 4.

Razvijajmo koordinacijo nog! Pred vami so odlične vaje s preprostim pripomočkom - vrvjo. S temi vajami krepimo pomembno sposobnost za športnike in športnice - sposobnost dobrega koordiniranja nog. Med posameznimi vajami si vzemi le toliko odmora, da prideš do sape. Posamezno vajo izvajaj šest dolžin vsaj dvo-metrske vrvi. Vse skupaj naredi v dveh serijah. Poskušaj čim bolj natančno posnemati gibanje. Po vadbi se dobro raztegni! 

Prilagoditve: niso potrebne

Trening je na videoposnetku na povezavi (tokrat je demonstrator nekdo drug):

https://www.youtube.com/watch?v=ulXBKNvAlpY&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2kw5RC9uy0zQuOvA4RxePXIJcMRWq-DT2pEOLVV60kNOZSDZoakKl8izQ

 

4. trening – torek, 7. 4.

Kombinacija - moč in ravnotežje. Ker moramo še izboljšati našo moč in ravnotežje, ponavljamo vadbo iz prejšnjega tedna. Današnji trening je skupek 1. in 2. treninga. Opravil/a boš dve seriji 1. treninga in eno serijo 2. treninga, skupaj torej 3 serije. Potrebuješ torej plastenko, metlo in vzglavnik z brisačo. Tokrat moraš pri prvih dveh serijah imeti enkrat težje breme! Lahko uporabiš večjo plastenko ali kakšen težji predmet, ki ga najdeš doma.

Srečno! 

 

5. trening – četrtek, 9. 4.

Čas je za jogo! Vadba joge je izvrstna, ker z njo razvijamo tako moč kot gibljivost. Ko se spravimo v nek položaj, ga poskušamo zadržati. Tako krepimo telo in skrbimo, da so naše mišice prožne. Če ti ne uspe vadbe izvesti danes, lahko to storiš tudi v petek.

Prilagoditve: niso potrebne

Trening je na videoposnetku na povezavi: 

https://drive.google.com/open?id=1IHQFpokpjYOVsDX05lfg2Ro2I_Xde7kJ 

 

6. trening – sobota, 11. 4.

Tokrat si boste pripravili domači biatlon. Sledili boste navodilom na priloženem posnetku, kjer so prikazane naloge, ki jih lahko izvajate zunaj ali pa znotraj. Lahko naredite dve tekmovanji v enem dnevu (enega dopoldan in enega popoldan). Tekmujete lahko sami s sabo tako, da si merite čas, lahko pa tekmujete še z bratom/sestro ali starši. Pred preizkušnjo se dobro ogrej s tekom (na mestu) ter razteznimi in krepilnimi gimnastičnimi vajami (počepi, poskoki, sklece)!

https://www.youtube.com/watch?v=VfZCpSW7yhg

 

7. trening – torek, 14. 4.

Danes ponovi 5. trening - jogo. Tokrat poskušaj položaj zadrževati dlje časa. Če ti je prej uspelo zadržati 20 sekund, tokrat poskušaj s 30 sekundami. Če ti je prej uspelo zadržati 30 sekund, poskušaj sedaj s 40 sekundami.

 

8. trening – četrtek, 16. 4.

Na sporedu je vadba moči s stolom. Potrebuješ le stol, brisačo in tale video: https://www.youtube.com/watch?v=VRsQJdL3aao. Sproti sledi navodilom in ti bo uspelo! 
Še naprej bomo veseli slik, ki jih pošiljate iz svojih treningov znotraj in na prostem :)

 

9. trening – sobota, 18. 4.

Danes imaš preprosto nalogo. Da vidimo, kako se giblješ na prostem sam/a ali z družino, pošlji sliko današnjega športanja.

 

10. trening – torek, 21. 4.

Ponovi trening ravnotežja (poglej pod 2. trening).

 

11. trening – četrtek, 23. 4.

Da ti bo šlo rolanje in tudi rolkanje bolje od nog, potreniraj s pomočjo tega videa, ki ga je posnel trener Drago. Sedaj pa hitro obuj rolerje in na dvorišče/parkirišče! :)

https://www.youtube.com/watch?v=FIVuP_FALbs&t=25s 

Opomba: Vadba rolanja je v tem obdobju zelo priporočljiva, saj s tem osvajamo pomembno gibanje, ki je prisotno pri teku na rolkah in teku na smučeh.

 

12. trening – sobota, 25. 4.

Poskusi opraviti vse naloge poskokov s kolebnico. Pojdi skozi vse naloge trikrat! Video: https://www.youtube.com/watch?v=X4uPPtiiXIU&fbclid=IwAR3-_M2zm1opDFQuSo3AYnHbki2mPbqTc0Y00ulTDqpSYRtestRzQ1w87nw

Tako bodo pa zgledali treningi, ko bo konec karantene: https://www.youtube.com/watch?v=XOYhMOrE9HQ. Malo za hec. ;)

 

13. trening – torek, 28. 4.

Doma si sposodi en čvrst stol in opravi vadbo moči s stolom (glej pod 8. trening).

 

14. trening – četrtek, 30. 4.

Ko si v gozdu, se pojavi veliko možnosti za trening. V tem videu poglej kako lahko v gozdu poteka trening fartleka in tudi sam/a poskusi opraviti čim več nalog iz videa!

https://www.youtube.com/watch?v=swgUAoijP-c&fbclid=IwAR1L_2WnOgHYHrd7gke1oylGeqnNJW0J395RmDJu8pGmuBYSyYbE9Tzogyw

 

15. trening – sobota, 2. 5.

Trener Drago ti na tem posnetku pokaže nekaj kolesarskih spretnostnih vaj. Poskusi opraviti vse naloge, dodaj tudi kakšno svojo ter nato pošlji posnetek spretnega vijuganja.

https://www.youtube.com/watch?v=sP1K_gq2Mc0&t=32s